من پروردگار هستم و امروز به همه مشکلات تو رسیدگی می‌کنم

( من پروردگار هستم و امروز به همه مشکلات تو رسیدگی می کنم  ))

 به یاد داشته باش که من هیچ نیازی به تو ندارم. چنانچه زندگی تو را در موقعیتی قرار داد که در توان تو نبود ، پس هیچ کوششی برای حل آن نکن.

         فقط آن را به من واگذار کن و در صندوق! نامه ای به خداوند بیانداز!!

گره همه آن مشکلات باز خواهد شد، البته در مجرای زمانی من. زمانی که آن را به صندوق انداختی با نگرانی و دلواپسی های خود بر آن تمرکز نکن.  

در عوض، به همه چیز های خوبی که داری فکر کن. چیزهایی که موهبت های زندگی محسوب می شوند.

چنان که خود را در ترافیک سنگین خیابان یافتی که هیچ گونه راه فراری ندارد، ناامید نشو. بدان مردمی در این جهان زنگی می کنند که حتی داشتن اتوموبیل شخصی و رانندگی کردن را در خواب هم نمی بینند.

چنان چه یک روز کاری را سپری کردی، به کسی فکر کن که چند سال است بیکار است.

چنانچه در روابط عاطفی خود دچار یاس و ناامیدی شدی، به کسی فکر کن که هیچگاه طعم دوست داشتن و دوست داشته شدن را نچشیده است.

اگر غصه می خوری که تعطیلات آخر هفته خراب شده است، به زنی فکر کن که برای سیر کردن شکم بچه هایش هفت روز هفته را روزی 12 ساعت در حال انجام کاری طاقت فرساست.

اگر اتوموبیلت در وسط جاده خراب شد و تو کیلومترها دور تر از شهر مانده ای، به شخصی فکر کن که معلول و ناتوان است و در آرزوی پیاده روی.

چنانچه در آینده موی سپیدی بر سرت دیدی، به زنی فکر کن که مبتلا به سرطان است و در حال شیمی درمانی و آرزوی نگاه کردن در آینه و مرتب کردن موهایش را دارد.

اگر دچار ضرر و زیان شدی و با خود فکر کردی که این چه زندگی ای است، از خودت بپرس که هدف و مقصودت در این زندگی چیست؟

شکر گذار باش زیرا افرادی در این کره خاکی زیسته اند که حتی فرصت دوباره ای نداشته اند و خیلی زود چشم از این دنیا فروبسته اند.

اگر خود را قربانی جهالتها، حقارت ها، تند خویی ها و سستی های دیگران یافتی به یاد داشته باش که:

???ممکن بود تو خود یکی از آن ها باشی???

نظرات 12 + ارسال نظر
بهارین چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:52 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام خانوم خانومای گل
خوبی؟
متنت فوق العاده بود....خیلی جالبه...حتما واسه خودم نگهش می دارم این متن و....

سلام خوشگل خانوم خوبی ؟ ممنون که اومدی .
قابل شما رو نداشت عسیسم

الهه عشق جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:22 ب.ظ http://elaahe686.blogfa.com

پست قابل توجهی بود
راهنمائیهای خوبیه
ممنو از این توصیه ها
راستی چرا پست جیدید زدی خبر ندادی !؟
در هر صورت موفق باشی

الهه عشق جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:23 ب.ظ http://elaahe686.blogfa.com

فکر کنم یه چند تا غلط املائی توی کامنت قبلیم داشتم
ندیده بگیر
ممنون

فاطی خاکی شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ق.ظ http://yeganemaabod.blogfa.com

ینی اولم؟؟

فاطی خاکی شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ق.ظ http://yeganemaabod.blogfa.com

دوست جونم خیلی محبت کردی اومد یپیشم و ممنونم از لطفت...
منم تو رو لینک میکنم...و از آشناییت خوشبختم...
امیدوارم همیشه توی زندگی نمره ات همیشه بیست باشه...
تابعدیاعلی...

فاطی خاکی شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ق.ظ

آخه چرا ناراحنیییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟

فاطی خاکی یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ق.ظ http://yeganemaabod.blogfa.com

میگم همدلی جون اینجا یه کمی از خودتم بنویس....بیشتر با روحیاتت آشنا میشیم...

نیلوفر یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.niloufar700.persianblog.ir

سلام دوست جون تازه ام
آه ببخشید بی اجازه دوست جون شدم
اجازه هست با هم دوست جون بشیم؟ آخه خیلی از وبلاگت خوشم اومد.
دوست جون چقدر متنت قشنگه. دوست جون اگه تو هم دوست داشتی با هم دوست جون بشیم خبرم کن تا لینکت کنم عزیزم

سلام دوست جووووون گلم . خوش اومدی عسیسم .
چشای گشنگت خونمو گشنگ میبینه .
من تو رو لینکیدم .
بله که با هم دوست جوونیم .

دوست جون بازم پیشم بیا .

از لطفی که به من داری دوست جون یه عالمه ممنونم .

قررررررررربووووونت برم

دهکده رویا یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام عزیزم
کجایی؟
سراغی از ما نمیگیری؟
من آپم
راستی متنت فوق العاده بود!
موفق باشی گلم.

سلام عزیزم من همیشه به یادتم و بهت سر میزنم گلم
التماس دعا داریم نماز روزه هاتم قبول باشه خانومی

نیلوفر دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.niloufar700.persianblog.ir

سلااااااااااااااااااااااام دوست خوب مهربونم
قربونت برم که خیلی بیشتر از اونی که تصورشم میکردم مهربونی.
من با کمال میل لینکنت میکنم و دوستی تو برام باعث افتخاره. به خدا تعارف هم نیست و از صمیم قلبم میگم.
امرو لینکت میکنم . به امید روزهایه قشنگ دوستی

عزیزم قربونت برم تو به من لطف داری گلم

یکی مثل هیچکس شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ق.ظ http://sahelearamesh000.blogfa.com

با سلام.

نوشته ها ازنوک قلم متولد می شوند و التماس دعای من در این ماه رحمت تولدی دوباره است که شاید زمزمه های آن در راز و نیازت مرا هم در بر گیرد........

با تشکر از پست زیباتون

ریحانه یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ق.ظ http://reyhaneh-a.blogfa.com

با سلام

وب بسیار زیبایی داری.

حتما" به من هم سر بزن منتظرم.



کاش در این رمضان لایق دیدار شویم
سحری با نظر لطف تو بیدار شویم

سلام عزیزم خیلی خوش اومدی صفا آوردی گلم خوشحالم کردی گلم .

با قبولی و طاعات و عبادات شما گل به درگاه حق تعالی .

فکر کنم که شما تازه شروع کرده باشی به وبلاگ نویسی اگر درست باشه

ورود شما رو به جمع وبلاگ نویسان خوش آمد میگم و براتون آرزوی موفقیت میکنم

و اگر تازه شروع نکردین باز هم براتو آرزوی موفقیت میکنم گلم .

و خیلی خوشحالم از اینکه با وبلاگ به این زیبایی آشنا شدم .

یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد